Billetteringa vil skje etter AutoPass-regulativet som grunnlag for billettering. Riksregulativ for ferjer har tidlegare blitt nytta. Mannskapet vil lese av skiltnummer med ein mobiltelefon.
Sannsynleg oppstart vil bli 1. april.
Fylkesdirektøren anbefaler å setje ned Finnøy- og Ryfylkesambandet med tre sonar. Dette vil gi heilårsinntekt på 15 millionar kronar, og 11 millionar kronar for 2024 dersom betaling kjem i gang innan 1. april.
Dersom dei ordinære sonene i Autopass ferjeregulativet behaldast og antal køyretøy blir som i 2019 vil det gi ei inntekt på om lag 14,5 millionar kronar i 2024, dersom billettering startar 1. april. Heilårseffekten vil vere om lag 21,8 millionar kronar.
Dette skal vurderast i samferdselsutvalet 31. januar, og så i fylkestinget i februar.
Takstsone 7 kosta før gratis ferje 108 kroner. No vil den med det dyreste alternativet koste 82 kronar, og med dei billigste alternativa 64 kronar for fossil bil inntil 8 meter og før rabatt. Takstsone 7 er til dømes reise frå Judaberg til Helgøy.