Nordbøkrysset på Rennesøy.

RENNESØY:

Trafikksikkerheten i krysset var på tapetet i siste møte i utvalg for miljø og utbygging, etter at Birger W. Hetland hadde tatt opp spørsmålet om korleis Statens vegvesen vurderer trafikksikkerheten her, og kva vegvesenet vil gjera for å unngå fleire ulukker.,

Bakgrunnen var mellom anna rapportar om fleire ulukker i krysset.

Men sjølv om vegvesenet ikkje har krysset på lista si over ulukkesbelasta vegstrekningar, så held etaten likevel døra på gløtt om at det kan bli aktuelt å gjera noko.

«Per nå er det ikke planlagt flere tiltak i krysset. Når det nå har vært flere ulykker fra september 2020 til januar 2022, samt at vi har fått tilbakemeldinger på at opplevd trygghet ikke oppfattes som tilfredsstillende, vil vi gjøre en nærmere vurdering av hva som gjør at det skjer ulykker, og tilløp til ulykker i krysset, som i utgangspunktet skal være oversiktlig og godt utformet. Videre vil vi vurdere om det kan være andre tiltak som kan gjennomføres, for å forebygge ulykker»!, heiter det i tilbakemeldinga frå vegvesenet.

For at eit kryss skal definerast som eit ulykkespunkt, må det ha skjedd minimum 4 politirapporterte personskadeulykker i løpet av 5 år, innanfor ein strekning på 100 meter.  I Nordbøkrysset har vegvesenet registert tre dei siste 10 åra, men tala frå 2021 er ikkje ferdig registert.

6. januar blei ein person alvorleg skadd i en kollisjon i krysset,